Vezeti:
A tanfolyam helyszínén nincs mód a befizetésre. Kérjük, hogy előzetes jelentkezés és befizetés nélkül ne menjen a tanfolyam helyszínére.
Csakramese – fő életkérdéseink a sajátmesék tükrében – Sajátmesével testi-lelki gyógyulásunkért az egyes csakrákhoz tartozó erőink aktiválására, és az egyéni elakadások kezelésére
A 7 részes tanfolyam egy-egy esti 3 órás foglalkozás. A tanfolyam a legteljesebb hatást akkor fejti ki, ha minden foglalkozáson részt veszünk, mert így hétpróbás hősökké válhatunk.
Nyílt csoportoknál lehetőség van egy-egy alkalomra is becsatlakozni. A Csakramese tanfolyam különösen ajánlott azoknak is, akik már részt vettek az alap Sajátmese tanfolyamon.
A Csakramese-tréningről
Energiánkat az élethez nem csupán a megivott vízből, az elfogyasztott ételből és a belélegzett levegőből kapjuk. Ugyanilyen fontos az az energiaforrás és –áramlás, amelyet gondolataink, az élethez való tudatos és tudattalan hozzáállásunk befolyásol, és amelynek központjai a csakrák. Ha azt érezzük, hogy nincs elég energiánk, akkor tudattalanunk ezzel azt üzeni, hogy az élet valamely területén úgy gondolkodunk és viselkedünk, hogy az ártalmas nekünk. Hiányzik belső motivációnk, hogy jobbá tegyük életünket. Rendszerint ez akkor következik be, ha az egó – vagyis félelmeink, hibás hitrendszereink – veszik át az irányítást életünk felett.
Nézzük most felülről lefelé haladva, mit okozhat, ha az egyes csakráknál nem megfelelő az energiaáramlás, és azt is, hogy milyen gyümölcsei lehetnek, ha sikerül harmonizálni.
A 7 alkalom tematikája:
1. alkalom: Koronacsakra – Sors, életcél, küldetés
Magasabb törvények az életünkben, a hétköznapokban
Mottó: „Keresem a kapcsolatot a szellemi világgal.”
Harmonikus működés esetén azt érezzük, hogy része vagyunk a teremtett világnak, és mindenkor, minden körülmény közepette merjük és tudjuk megmutatni valódi természetünket. Bátran követjük sorsunkat, és képesek vagyunk előrevivő életcélokat meghatározni. Blokkolt az energiaáramlás, ha azt érezzük például, hogy egyedül vagyunk, visszautasítanak, vagy látszólag céltalanul, saját belső igényeinket figyelmen kívül hagyva létezünk.
2. alkalom: Homlokcsakra – Pozitív gondolkodás és felelősségvállalás
Tudatos gondolkodás, saját felelősségünk felvállalása
Mottó: „Felelős vagyok a gondolataimért, mert ezek alakítják sorsomat.”
Harmonikus működés esetén egyre tudatosabban valósítjuk meg életcélunkat. Rálátunk a látszat mögötti valódi összefüggésekre, és tudjuk, érezzük, hogy amit teszünk vagy mondunk, valódi meggyőződésünkből fakad-e. A csakra blokkolt működésére utalhat, ha intuíciónkat rendszeresen mások elkápráztatására használjuk – ilyenkor egyre inkább „fejből” kezdünk működni. Ugyancsak a csakra zavarára utal, ha úgy működünk, hogy elhitetjük valakivel, hogy elfogadjuk, ám valójában lenézzük őt.
3. alkalom: Torokcsakra – Beszéd és kommunikáció
Egyenes önkifejezés, magabiztos megnyilvánulás
Mottó: „Minden helyzetben világosan fejezem ki magam.”
Ennek a csakrának az energiája segít, hogy szavainkat és gondolatainkat tettekre váltsuk. Amikor ez az energia szabadon áramlik, akkor képesek vagyunk egyenesen, őszintén, és lelki szükségleteinknek megfelelően kommunikálni. Akkor vagyunk hitelesek, ha gondolataink, szavaink és tetteink összhangban vannak, és úgy szolgálnak bennünket, hogy közben senki mást nem sértenek. Ennek a csakrának a blokkjára utal, ha nem hallgatunk meg másokat, és félelemből, vagy megfelelésből nem elégítjük ki saját szükségleteinket, hanem másoktól várjuk ezt el.
4. alkalom: Szívcsakra – Empátia, szeretet, megbocsátás
Jószívűség és önzés, szívügyeink
Mottó: „Szeretetet adok és kapok.”
A szívcsakra a magunk és mások iránt érzett feltétel nélküli szeretet, a szeretetteljes, örömteli cselekvés központja. A feltétel nélküli szeretet kritériuma, hogy viszonzásvárás és személyválogatás nélküli. Ilyenre ma sajnos nagyon kevés ember képes. Legtöbbünk még nem képes még önmagát sem szeretni, hiszen ennek első lépése, hogy elfogadjuk magunkat, minden hibánkkal és hiányosságainkkal együtt. Önmagunk elfogadásának hiánya húzódik meg türelmetlenségünk, haragunk, intoleranciánk mögött is. Amivel másokat vádolunk, azt valójában mi tesszük önmagunkkal. A szívcsakra jelentős blokkoltságára utal tehát, ha túl kemények vagyunk, ha túlzott elvárásokat támasztunk, ha azt érezzük, hogy a boldogságunk más embertől függ, ha kritizáljuk magunkat, vagy ha túl komolyan vesszük az életet.
5. alkalom: Köldökcsakra – Egészség, motiváció, örömteli tevékenységek
Bátorság, kezdeményezőkészség, aktivitás
Mottó: „Örömmel és szívesen tevékenykedek.”
Az ehhez a csakrához tartozó energia lelki szükségleteink kielégítéséhez szükséges. Ahhoz, hogy bátran elgondoljuk, megszervezzük, vizualizáljuk mindazt, amit szeretnénk megvalósítani. Ha elvárásokat támasztunk az életünkkel kapcsolatban, és ezekben csalódunk, frusztráltak, dühösek leszünk, vagy bűntudatunk támad, akkor ez veszélyezteti ennek a csakrának a harmonikus működését, ami megnyilvánulhat akár emésztési vagy hasnyálmirigy-problémákban is.
6. alkalom: Nemi csakra – Párkapcsolat és kreativitás
Harmonikus párkapcsolat titkai, alkotói kreativitásunk fejlesztése
Mottó: „Boldog párkapcsolatban élek és örömmel alkotok.”
Ha ez a csakránk jól működik, ezt érezzük: „Igen, képes vagyok rá!” Bízunk saját képességeinkben, tudunk döntéseket hozni, képesek vagyunk alkalmazkodni a változó körülményekhez és szépen kifejlesztjük nekünk adatott képességeinket, tálentumainkat. Párkapcsolatot is a számunkra megfelelő emberrel létesítünk, és szexuális életünk is jó. Ha az energiaáramlás például harag, bűntudat, féltékenység, gőg, birtoklási vágy vagy egyéb negatív érzelem miatt blokkolódik, akkor ezek a képességeink szenvedhetnek csorbát.
7. alkalom: Gyökércsakra – Ősbizalom, biztonság, földeltség
Úton életcéljaink felé, helyem a világban
Mottó: „Biztonságban vagyok és megtalálom a célomhoz vezető utat.”
Ez a csakra közvetlenül a Földdel köt össze, ennek működésétől függ fizikai erőnlétünk, túléléshez szükséges energiánk. Ha a gyökércsakra működése megfelelő, biztonságban érezzük magunkat, nincsenek egzisztenciális félelmeink, nem rettegünk munkánk, pénzünk, párunk lehetséges elvesztése miatt. Ha azonban haragot, félelmet, fájdalmat táplálunk magunkban, akkor elakad az áramlás, és a létbizonytalanság lehet úrrá rajtunk.
Minden csakra egy mese
A Csakramese-tréningen energiaközpontjainkat, a 7 fő csakra működését térképezzük fel és harmonizáljuk, hiszen a megfelelő energiaáramlás a testi-lelki egészség záloga.
A Sajátmese gyógyít. Már azzal, hogy megírjuk, gyógyító folyamatok indulnak be. Mesénkkel ugyanis szimbolikusan átéljük mindazt, ami a lelkünkben zajlik. Ez az első lépés a tudatosulás felé. A mesével megtaláljuk, a tudat közelébe hozzuk, és beazonosíthatjuk legaktuálisabb elakadásainkat és rejtett erőforrásainkat, és ez már gyógyító erejű. A lelkünk, aki ért a szimbólumok nyelvén, tudja, mivel kell megküzdenie, és mire támaszkodhat. A Sajátmese-módszerrel, ha a mese nem ideális véget ér, különleges technikával formálunk rajta – és csodák csodája, ami a mesebeli történetben jóra fordul, az azonnali jótékony hatással lesz hétköznapi életünkre is. Ha belegondolunk abba, hogy szimbolikusan a mesealakok és mesebeli történések mind mi vagyunk, könnyű lesz elképzelni azt is, hogy mesénk aktuális lelkiállapotunkat jellemzi: erőforrásainkat és elakadásainkat, pozitív és negatív érzéseinket, tudatos és tudattalan programjainkat, lelki sebeinket és problémáinkat, és hogy milyen a gyógyírt, megoldást ismerünk rájuk. Ha pedig így van, minden szívből jövő változtatás a mesében, közvetlen befolyással lesz ránk: ha meg merjük ölni a sárkányt, lehet, hogy már fel is oldottunk magunkban egy régi félelmünket. A Sajátmese-módszerrel mindez úgy működik, hogy a meséből ki sem kell lépnünk, mert gondolataink ereje a szimbólumok segítségével tisztán és közvetlenül hat.
A Csakramese tréningen az egyes csakrákhoz tartozó témák mentén írt mesékkel dolgozunk. A mesék megmutatják, hogy az adott területtel hogy állunk, van-e problémánk, és ha igen, milyen irányba érdemes lépéseket tennünk.
Mint testnek a kenyér
A sajátmese-varázsmese a lélek számára olyan éltető erők forrása, mint a test számára a finom és egészséges táplálék. A lélek ugyanúgy éhezi a mesét, mint a test az ételt – olyanokat, mint amilyenek a magyar népmesék és a szintén több ezer éve fennmaradt klasszikus mesék. Ezért van az, hogy máig minden egészséges lelkületű ember, legyen az felnőtt vagy gyerek, európai vagy távoli vidéken élő, egyformán vonzódik a mesékhez. Ám ahogy az ételnek sem csak az íze fontos, hanem az is, hogy egészségesek legyünk tőle, így az sem mindegy, milyen egy mese lelki tápértéke.
Minden lehetséges!
Mióta ember az ember, az ősképek és az azokból fakadó szimbólumok – a király, a királyfi és királylány, az erdei öreg bölcs, tündérek és boszorkányok meg a többiek – a lelkében élnek, és soha sem mennek ki a divatból! Ők és történetük voltak mindig is a teljes értékű varázsmese hozzávalói.
Napjaink minden problémája közepette éppen ez az ősi módszer az egyik modern gyógyír! Csak a kezünket kell érte nyújtani, és „teljes tápértékű” meséhez, mondhatni saját homeopátiás lelki szerünkhöz juthatunk. Ha megtanulunk néhány szabályt, mi magunk írunk varázsmesét! Saját mesénk olyan, mintha egy kisfilmet látnánk lelkünk legmélyebb történéseiről! A szereplők és a történések lelkünk legmélyebb rezdüléseit közvetítik.
A sajátmese írás módszerének lényege, hogy segítségével mesénk megtalálja és meghatározza a lelkünk mélyén található, legaktuálisabb problémánkat, ugyanakkor utat is mutat a megoldás felé; mégpedig úgy, hogy ehhez ki sem kell lépnünk a mesevilágból!
„Most jöttem haza a két napos hétvégi varázsmese-tanfolyamról. Néhány jelző: inspiráló, szívmelengető, feloldozó, önbizalom-építő, szórakoztató, meglepetéseket tartogató, távlatokat nyitogató…”
„Kilapátoltuk, ami bennünk volt, és még jókat is nevettünk. Nagyon tetszett, hogy egyszerre volt jelen a mesék varázslatos világa és a gyakorlatiasság.”
„Megdöbbentő felismerés volt számomra, hogy felnőttkori problémáinknak milyen gyakran gyermekkori gyökerei vannak. És hogy ha ezekről nem tudunk, annak saját gyerekeink láthatják kárát.”
„Voltam már sokszor színházban, de itt sokkal intenzívebb élményeim voltak. Mázsás súlyokat lehetett hallani, ahogyan a szívekről leesnek, és korábban nem tapasztalt mélységeket és magasságokat élhettem át.”
„Nem gondoltam, hogy ekkora hatással lesz rám ez a tanfolyam, de végül minden képzeletemet felülmúlta. Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az egész tanfolyamról: egy percig sem lehetett unatkozni, izgalmasan váltakoztak a feladatok, de mégis jutott idő mindenre, mindenkire, arról nem is beszélve, hogy hihetetlen jól kiegészítitek egymást!”
Korpuszné Szedlmayer Bea
Amióta az eszemet tudom, nagyon szeretem a meséket: gyerekkoromban édesapám sokat mesélt, és én mindig nagyon élveztem. Százegyedszer is kértem a Fehér ló fiát, ő pedig türelmesen újra és újra elmesélte. Azóta már tudom, hogy ennek micsoda jelentősége van. Amikor megtanultam olvasni, rongyosra olvastam a 77 magyar népmesét, a Világszép Nádszálkisasszonyt és a többieket. Másodikos gimnazista voltam, amikor házi feladatként irodalomórára mesét kellett írni. Az utolsó pillanatig halogattam, nem volt ötletem hozzá, akkoriban inkább a regényeket szerettem. Emlékszem, utolsó este ültem az ágyamon, és gondolkodtam, mit is írjak. Aztán egyszer csak magától elindult a tollam. Nagyon nagy élmény volt, hogy agyalás és erőlködés nélkül „csak úgy” jött a történet az öreg meséről, aki, amikor már érzi, hogy kezd kihalni a köztudatból, magához hívja 3 fiát… Végül olyan jól sikerült, hogy nem csak az iskolaújságba került bele, hanem még a rádió Ötödik sebesség című műsorában is felolvasták.
Azután érettségi után, ahogy a mesefiak, én is útnak indultam szerencsét próbálni. Budapestről Szegedre költöztem, ahol különféle próbákat álltam ki, és 1991-ben magyar-olasz szakos középiskolai tanárként végeztem a József Attila Tudományegyetemen. Friss diplomásként intenzíven tanítani kezdtem középiskolában és nyelviskolában. Bár a szívem most is visszahúz a diákokhoz, mesebeli 7 év tanítás után tovább álltam: egy hosszabb olaszországi ösztöndíjat követően váltottam, és egy nemzetközi oktatási és vizsgarendszer hazai bevezetésében és működtetésében vállaltam vezető szerepet.
2010-2013 között elvégeztem egy akkreditált transzperszonális pszichológiai terapeuta képzést. 2010-ben egy könyvesboltban egy mesékről szóló könyvre lettem figyelmes: hoppá, hát ez az, amivel mindig is foglalkozni szerettem volna! Elsőként Juhász László pszichológus meseterápiás tanfolyamán vettem részt, majd megismerkedtem Dr. Paola Santagostino milánói pszichoterapeuta-tanárral, akihez azóta mester-tanítvány és baráti viszony is fűz. Személyesen adta át nekem az általa kidolgozott varázsmese-író módszert, amelyet azóta is alkalmazok, illetve társammal alkalmazunk egyéni és csoportos foglalkozásainkon. Varázsmese-továbbképzésre a Tempus Közalapítvány Egész életen át tartó tanulás programjának pályázatán több hetes ösztöndíjat is nyertem Olaszországba.
S hogy miről szól mindez? A varázsmese-írás lényege, hogy a magyar népmesékből is ismert repertoárt és szerkezetet követő, saját szerzeményű mesék szimbólumai pontosan tükrözik a mese írójának aktuális lelki folyamatait, erősségeit és elakadásait. Ebből a képből elindulva aztán, megfelelően szelíd módszerekkel segítve a feldolgozást, a mese utat is mutat a továbblépéshez.
Erre saját példám is bizonyság: amikor először Olaszországban jártam és megírtam az első varázsmesémet, éppen romokban volt az életem: válófélben voltam, a munkám sem nyújtott már örömet és egészségügyi problémáim is adódtak. A mesémből kiderült: a királykisasszony csak úgy juthat át a szakadék túloldalára, ha a hangyák segítenek apránként feltölteni a szakadékot… Azóta sok kis lépést megtettem, most boldog házasságban, egészségesen élek, és olyan munkát végzek, ami örömöt jelent számomra.
Ezt kívánom minden kedves volt, jelenlegi és leendő varázsmese-írónknak!
Szeretettel várunk!
SZAKMAI TAPASZTALAT
2010- Innovatív transzperszonális pszichológiai terapeuta – magánpraxis
2013- Transzformációs mese tréner – Napfényes Tanfolyamok
2011-13 Transzformációs mese tréner – Tiéd lehet a világ Alapítvány
2005-2014 Felnőttképzési szakértő, NMH Felnőttképzési Akkreditáló Testület program-akkreditációs szakértője
1997- Felnőttképzési szakértő – Tempus Közalapítvány
1997-2015 ECDL- European Computer Driving Licence – országos programmenedzser
1993-97 Eötvös József Gimnázium (Bp.) és Studio Italia (Bp.)– olasznyelv-tanár, tolmács, fordító
1991 – 93 II. Rákóczi Ferenc Gimnázium és Élő Nyelvek Szemináriuma (Bp.)– olasznyelv-tanár, tolmács, fordító
MILYEN NYELVEN TARTOK TRÉNINGET ÉS KONZULTÁCIÓT:
magyar, olasz
VÉGZETTSÉG/KÉPZÉSEK
2011 Meseterápia-képzés (Károli Gáspár Református Egyetem Mesekutató Műhelye)
2011-2016 Meseterápia-képzés (Dott. Paola Sanatgostino, Milano)
2010-2013 Transzperszonális pszichológiai innovatív terapeuta képzés (Mandala Természettudományi Oktatási Központ – akkreditált felnőttképzési intézmény)
2010 Az önismeret és a döntések szerepe a pályaépítésben (PL 3855) akkreditált képzés
2008-2010 Pránanadi gyógyítói képzés (5. fokozat)
2004-2005 Fejlődéslélektani és Pszichopatológiai Képzés (Integratív Pszichoterápiás Egyesület)
2001-2005 Tan Kapuja Buddhista Főiskola asztrológiai képzése
1991 Magyar-olasz szakos középiskolai tanár, József Attila Tudományegyetem, Szeged
1985 Érettségi, Berzsenyi Dániel Gimnázium, Budapest
Tanfolyamai:
Sajátmese tanfolyam
Csakramese – fő életkérdéseink a sajátmesék tükrében
7 lépés a boldog és tudatos élethez – A valódi változás kulcsai
Korpusz Sándor
1961-ben születtem a Duna partján, Nyergesújfalun. Tatabányán az Árpád Gimnáziumban matematika tagozaton 1979-ben érettségiztem, 1985-ben gépészmérnöki diplomát szereztem a Budapesti Műszaki Egyetemen, gépgyártó technológus szakon. Dolgozni a Technoimpex szerszámgépes export üzletkötőjeként kezdtem, majd a rendszerváltáskor a Procter and Gamble Hungary piacépítő nagybani üzletkötője és trénere lettem. Következett a Reemtsma Debreceni Dohánygyár teljes értékesítési csapatának megszervezése és vezetése, és a McCain Foods Hungary (fagyasztott burgonyatermékek) magyar képviseletének beindítása, megszervezése. 2006-ban a Sprinter csomaglogisztikai cégnél kiemelt vállalati partnerekkel, és egy új üzletág, a nemzetközi expressz szolgáltatás (SkyNet) bevezetésével foglalkoztam; e témából írtam felsőfokú logisztikai szakdolgozatomat is. Hobbim a természet világa, az utazás, a fotózás, a blog-írás, az egészséges és teljes életmód.
Három csodás leány és egy remek fiú büszke apja vagyok.
1993-ban, baráti felkérésre kezdtem eladástechnikai tréningeket tartani. Ez a tevékenység nagyon érdekelt, folyamatosan bővült: vezetői, kommunikációs, önismereti tréningek, személyes vezetői tanácsadás, akciótervezés, piacelemzés, promóciók szervezése, értékesítők kiválasztása – az értékesítés fejlesztésének teljes körével dolgoztam kis és nagy céges megbízóknak. A referencia lista mellékelve megtekinthető, és jól tükrözi megbízásaim sokszínűségét. 1998-tól saját tanácsadó céget alapítottam Benefit For Sales néven; itt is csapatépítés, vezető kiválasztás, értékesítési tréningek, kommunikációs készségek fejlesztése, termékfejlesztés, marketing témákban dolgoztam.
1998-ban írtam meg „A szányaló bányaló”- című gondolkodásfejlesztő, probléma- és életrendszerező, önbizalom építő könyvemet. Rendszeresen közlök cikkeket – legutóbb például a mobiltelefon sokrétű hatásairól társas szinten, a figyelemről, vagy a tervezés fontosságáról és egyszerű módszereiről a magánéletben.
2004-ben végeztem el az Akademie Vaichingen speciális, antropozófiai alapokra épülő mediátor (békéltető közvetítő) képzését, és azóta nagy tapasztalatot szereztem a belső és a több szereplős konfliktusok megoldásának elősegítése területén, de főleg a párkapcsolati válságokra specializálódtam.
2005-ben adtam ki az „Ilyen a pénz” – című átfogó jellegű elemző munkát azzal a céllal, hogy egy élő, valós, közösségi pénzszemlélet alalpjait kezdhessük kialakítani, és lebonthassuk beteg és hamis tévhit-rendszereinket.
Az üzleti tréneri tevékenység az évek során kiegészült „normál civil” felnőtt érdeklődőknek összeállított programokkal, mint például: önbizalom, pénz-viszonyaink, kapcsolat teremtés és kommunikáció, konfliktusok kezelése, szeretetnyelvek, ideális munka és hivatás, álomvilág és tudatos álmodás, önismeret, pozitív gondolkodás, motiváció és önmotiváció.
2012-ben ismertem meg társamat, Beát, aki a varázsmese témáját már évekkel előbb felfedezte és kutatja. Együttműködésünk gyümölcseként még ebben az évben elindítottuk a VARÁZSMESE ÍRÁS tanfolyamot.
TANULMÁNYOK
- Budapesti Műszaki Egyetem (Gépipari Technológia szak – okleveles gépészmérnök)
- Total Quality Management kurzus, Tokió (Japán TQM kormányösztöndíj, JICA Oklevél)
- Akademie Vaichingen (Mediáció kurzus – mediátor oklevél)
- Felsőfokú logisztikai szervező
MUNKATERÜLETEI
- Kapcsolatteremtés, tudatos kommunikáció
- Konfliktuskezelés, mediáció
- Pénzkérdések, pénzügyi önismeret
- Pozitív gondolkodás
- Motiváció, lelkesítés, bizalomerősítés
- Problémakezelés, változások irányítása
- Csoportos együttműködés, csapatmunka építése
- Új kezdeményezések indítása, tervezése
- Figyelem, koncentráció fejlesztése
- Stresszoldás, energianyerés
- Értékesítés-fejlesztés, sales tréningek, sales átvilágítás
- Vezetői coaching, tanácsadás
Tanfolyamai:
Sajátmese tanfolyam
Csakramese – fő életkérdéseink a sajátmesék tükrében
7 lépés a boldog és tudatos élethez – A valódi változás kulcsai
Kapcsolódó cikkek:
Önismeret, önértékelés, önbizalom
Jelentkezés, tudnivalók
ÉRDEKLŐDÉS
Ha kérdése van vagy érdeklődik valamelyik tanfolyamunk iránt, kérjük, jelezze felénk
- telefonon a 1/311-9999-es vagy a 30/311-9999-es telefonszámon VAGY
- írhat nekünk elektronikus levelet a tanfolyam@napfenyes.hu címre
A tanfolyamokról történő érdeklődés semmiféle kötelezettséggel nem jár.
JELENTKEZÉS
Tanfolyamra jelentkezni kizárólag elektronikus úton lehet a webáruházunkon keresztül a tanfolyami oldalon található regisztrációs linkre kattintva
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
A tanfolyamok esetében a jelentkezési határidő (amennyiben ettől eltérő információ nem jeleneik meg a tanfolyam leírásában) a tanfolyam előtti harmadik munkanap, de kizárólag a maximális létszám eléréséig tudjuk fogadni a jelentkezéseket. A tanfolyamon való részétel feltétele, hogy még tanfolyam indulása előtt a teljes tanfolyami díj befizetésre kerüljön.
BEFIZETÉS MÓDJA
A tanfolyam helyszínén nincsen mód a tanfolyam befizetésére.
- készpénzben: Ha személyesen szeretné fizetni a tanfolyam díját, úgy ezt készpénzben teheti meg nyitva tartási időbena 1053 Budapest, Ferenciek tere 7-8. szám alatti irodánkban.
- bankkártyás fizetéssel: A kiválasztott tanfolyam oldalán található linkre kattintva, majd a fizetési opcióknál bankkártyás fizetést választva.
- átutalással vagy bankfiókban történő befizetéssel: A kiválasztott tanfolyam oldalán található linkre kattintva, majd a fizetési opcióknál utalást választva. Közvetlenül mielőtt elindítaná az utalást, kérjük, jelezze felénk, hogy ellenőrizhessük a szabad helyeket! Fontos, hogy mielőtt utalna, regisztráljon a webáruházunkon keresztül, különben az adatok hiányában nem kerül regisztrálásra a jelentkezése!
Bankszámlaszámunk: OTP 11709002-20121060
Kedvezményezett neve: Napfényes Élet Alapítvány
Közlemény: {a kiválasztott tanfolyam neve és időpontja} – Fontos, hogy a közleményben megadja a tanfolyam nevét és dátumát!
Külföldről indított utaláshoz:
IBAN kód: HU24-11709002-20121060-00000000
SWIFT/BIC kód: OTPVHUHB
Minden befizetésről számlát állítanunk ki, amelyet az összeg beérkezése után postázunk vagy elektronikus levélben küldünk el a megadott címre. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a számlát kizárólag arra a névre tudjuk kiállítani, melyről a befizetés érkezett.
Ha kedvezményre jogosító utalvánnyal rendelkezik, kérjük, jelezze telefonon vagy tüntesse fel az utalásánál a sorszámát és értékét.
EMLÉKEZTETŐ
A tanfolyamok előtt néhány nappal e-mailt küldünk a tanfolyam kezdési időpontjáról és a helyszínéről.
LEMONDÁS FELTÉTELEI
- A tanfolyam indulásához képest két héten belüli lemondás esetén a befizetett tanfolyami díjat már nem áll módunkban visszafizetni.
- Két héten belül, de legalább három munkanappal a tanfolyam indulása előtt a befizetett összeget átvezetni más alkalomra vagy tanfolyamra csak abban az esetben tudjuk, ha az eredetileg befizetett tanfolyamon a befizetők száma az induláshoz szükséges minimális résztvevőszám felett marad. Ha a lemondással a tanfolyam már nem tudna elindulni a résztvevők száma miatt, úgy nincsen mód az átvezetésre.
- A tanfolyam előtti három munkanapon belül már nem tudjuk a befizetett összeget más alkalomra vagy tanfolyamra átvezetni.
- Már megkezdett tanfolyam esetén nincsen mód arra, hogy amennyiben a résztvevő bármilyen ok miatt nem jelenik meg egy vagy több alkalmon, úgy a hiányzó alkalmak későbbi időpontban pótlásra kerüljenek. Hiányzás miatt a tanfolyam nem újrajárható.
- Elindult tanfolyam esetén a befizetett összeg nem átvihető más tanfolyamra vagy időpontra, függetlenül attól, hogy a résztvevő megjelent-e az elindult tanfolyam alkalmain.
TÁVOLMARADÁS
Ha betegség vagy bármi egyéb indok miatt a résztvevő nem jelenik meg a tanfolyamon a befizetett részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni vagy más tanfolyamra, illetve időpontra átvezetni.
TANFOLYAM ELMARADÁSA
Amennyiben egy tanfolyam elmarad (pl. ha nem jön össze a szükséges minimális létszám), akkor a befizetett összeget – előzetes egyeztetés után – visszafizetjük vagy átvezetjük egy későbbiekben induló tanfolyamra.
A tanfolyamszervező – amennyiben nem jön össze az induláshoz szükséges létszám – a tanfolyamot a tervezett induláshoz képest legkésőbb 3 munkanappal lemondhatja. A létszám szempontjából a befizetések számítanak.
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
Ebéd
Az egész napos tanfolyamainkon egy hosszabb ebédszünetetet biztosítunk, ahol lehetőség van otthonról hozott étel elfogyasztására is.
Hozott ebéd melegítésére a helyszínen nincs lehetőség és mikrosütő sem áll rendelkezésre.
Felvételt készíteni tilos
A tanfolyamokon és előadás-sorozatokon kép- és hangfelvételt kizárólag a Szervező készíthet. A résztvevők számára kép- és/vagy hangfelvételt készíteni tilos!
Parkolás
A tanfolyamhelyszínnek nincs saját parkolója, az aktuális terézvárosi parkolási díjakról az interneten tud tájékozódni.
Egyéni konzultációs lehetőség
Egyes tanfolyamaink esetében lehetőség van egyéni konzultációra is.
Amennyiben ezzel élni szeretne, kérem, jelezze ezt a tanfolyamvezetőnél, a recepciósunknál vagy a Napfényes Élet Alapítvány elérhetőségein.
KÉPZÉSI SZERZŐDÉS
A tanfolyamainkon részt vevő hallgatóinkkal a hatályos törvényi rendelkezéseknek megfelelően képzési szerződést kötünk.
A szerződés a tanfolyam helyszínén, a tanfolyam megkezdése előtt kerül kitöltésre. A képzési szerződésben foglaltak elfogadása, annak aláírása a tanfolyamon való részvétel előfeltétele.
Aláírt képzési szerződés nélkül, illetve az abban szereplő pontok betartásának hiányában a tanfolyamon való részvétel nem lehetséges.
A képzési szerződés általános pontjai:
• Képző intézmény kötelezettséget vállal a szerződés a tanfolyam lebonyolításáért, felelősséget a program minőségéért, teljesítéséért, a képzésben közreműködők tevékenységéért.
• Képző intézmény vállalja, hogy
– a képzés helyszínén a személyi és tárgyi feltételeket biztosítja
– biztosítja az oktatáshoz szükséges eszközöket, naplókat és egyéb tansegédleteket
• A képzésben résztvevő vállalja, hogy:
– elfogadja az oktatás rendjét, indokolatlan késések nélkül részt vesz az ütemterv szerinti képzési alkalmakon
– a biztonsági, egészségügyi és munkavédelmi előírásokat betartja
– nem tanúsít olyan magatartást, amely hallgatótársait, oktatóit, illetve a Képző intézmény érdekeit sértené vagy károsítaná
• A képzésben résztvevő tudomásul veszi, hogy
– a képzésen való részvétel feltétele a legalább 15 éves betöltött életkor, de egyes képzéseknél ettől magasabb részvételi korhatár is előfordulhat, melyet a kiírásban feltüntetünk
– szándékos vagy gondatlanságból elkövetett károkozás esetén az okozott kárt köteles megfizetni
– a megengedettnél több hiányzás, ismétlődő, vagy súlyos fegyelemsértés a Résztvevő kizárását vonja maga után a képzésről
– a jelenléti íven megjelenését minden foglalkozási napon aláírásával hitelesítenie kell
– amennyiben a résztvevő a képzési szerződésben vállalt kötelezettségeit nem teljesíti, úgy a képzésről kizárásra kerül
• A képzésben résztvevő nyilatkozik arról, hogy megismerte és elfogadja az intézmény házirendjét, valamint az ügyfélszolgálati és panaszkezelési szabályzatát.
• A képző intézmény a Résztvevő személyes adatait az adatvédelmi törvénynek megfelelően kezeli, azokat harmadik fél számára nem adja ki.
• Résztvevő hozzájárul, hogy a képzési szerződésben megadott adatai alapján a képző intézmény a törvényben kötelezően előírt – nem nevesített – statisztikai jelentéseket készítsen a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal (OSAP statisztika) felé.
• A képző intézmény szerződésszegésével kapcsolatban a Ptk.-ban rögzítettek az irányadók.
• Jelen szerződést a Képző intézmény és a Képzésben résztvevő csak közös megegyezéssel, írásban módosíthatja, illetve mondhatja fel. Amennyiben bármelyik fél a szerződésben foglaltakat figyelmeztetés után sem teljesíti, a másik fél a szerződés azonnali felbontását kezdeményezheti.
• Jelen szerződés határozott időre szól, a szerződésben meghatározott időpontban a teljesítéssel megszűnik.
• Az itt nem szabályozott kérdésekben a Ptk. szabályai az irányadóak.